Friday, February 16, 2007

Hari Ini Hari Yang ...

[Mimie & Ina]


[update] Dah tengok Ghost Rider, bagi aku jalan cerita yang ringan dan agak ke-komik-kan...aku bagi 2*. Sebab ape tau, jalan cerita dia sangat simple dan kesinambungan ceritanya terlampau predictable...kuar wayang je trus lupe citer tuh hahaha..tu pada pendapat aku la..pendapat korang ape pulak??



Hari ni.
Aku pon tak tau nak cakap macam mane. Aku sampai kat opis untuk run morning report pukul 7am. Ina sampai dekat-dekat pukul 8am. Muka dia still nampak kesedihan dia tu..aku betul-betul terasa untuk dia...tak pe Ina, Ina tetap kawan baik Mie taw... Sabar la Ina, semua berlaku ada sebabnya...mungkin ada dugaanNya agak menyakitkan, tapi yang baik pasti akan datang. Bersabarlah...
Nak jer aku carikan dia jawatan baru, yang lagi bersesuaian ngan kelayakan dia..Hmm... :|

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
design by suckmylolly.com