Wednesday, February 14, 2007

Smacam je hari ni...


ah...kembali ke opis..

dari rabu lepas aku demam..gara-gara berjangkit dgn Letchue (a.k.a bos kecik aku) yg merangkap opismate aku ... minggu sebelum tu dia dah demam gara-gara berjalan kakik ke temple mase nak sambut Thaipusam kat Penang dulu... alih-alih, balik trus demam teruk

Time dia msk alik opis pulak, aku mmg dah lemah anti bodi,tunggu kena attack ngan selsema jerk,
tapi tak sampai 5 minit dia masuk, trus aku sok sek sok sek..huhuhhhu
satu badan truslemah, mata trus kuyu..aduh..perasaan yg paling aku benci..DEMAM+SELSEMA...-!

Maka, ptg tu, hubby bwak g klinik n doc bg rest, MC 2 hari... dah la dehydrated, demam pulak tuh, mmg nahas la aku... kena makan ubat (yuck!yuck! pahit) dan minum byk air..kena pulak musim kemarau dah mcm nak hampir ni.... di ramalkan kemarau paling teruk bakal menggantikan musim tengkujuh paling teruk ni...hmmm

nasib baik aku dah bli stock botol air byk giler, nak tampung keperluan air di kala kemarau ni huhuhu
Mc..ah bosan la, sbb aku dah biasa berada di opis time siang, maka bila di rumah aku pon mati kutu la.. tgk ASTRo..citer ape la sgt..jadual TV aku masa aku demam..

11.30 - 12.00 Pocoyo ch63
pastu breakpast, makan ubat n tidop lew..
2.00 - 4.00 tgk la ch72 ke ch71 ke, atau ape-ape cenel yg ade citer-citer yang best
pastu, ape lagi, makan, makan ubat n tido (lagi)
6.00 g dinner ngan Azrin kat luar, tak larat tp di gagahkan jugak sbb nak makan kerabu mangga n tomyam ayam Halwa (slurp...demam-demam tapi selrea makan ttp mcm rimau har har har...)

mlm, mcm biase la, tgk tv kejap,ch 70 ker, pastu aku dah makan pon, ape lagi start la laluk, tapi aku pelik la pulak, senang betul aku lena kali ni... zzzzz zzzz zzzz

mcm biase, Azrin akan kejut subuh pastu sambung tido ( dah MC , tido la ape lagi hehehe..), bangun kul 10am, mak aih..tergezut beruk aku tibe-tibe sebelah aku ade org, rupe-rupenyer housemate aku da.... dia pon dah berjangkit demam ngan aku (hehehe..penyebar virus berjaya ni...), MC dua hari gak, Sabtu pon dia tak kerja...

Sabtu.Ahad. Bosannyer duk rumah..Azrin bz ngan short-course kat kolej. Mmg la dia bz, dia pengarah course tuh.. Kepada sesiapa yg berminat nak join short-course ni (ada macam2 program, repair HP la, belaja rmain golf la, ape la,pendek kata macam2 ada...~) yuran serendah RM25 satu course untuk masa yg ditetapkan (tak sure berapa hari,depend on course kot)...klu berminat nak tau boleh la emel
kite kat msmiey@gmail.com dgn tajuk BERMINAT ...(mcm penah aku tgk la format emel mcm ni, ;P hmmm)...semua aktiviti akan dijalankan di Kolej Komuniti Hulu Langat (Kajang)...

Lambatnyer raye cine ni..(ceh ..mcm aku pulak yg nak raye..) aku nak fly ke Tiomannnnnn...
balik umahhhhh..yeh yeh yehh....

Ah, sebelum lupe..kejap lagi aku upload mp3 lagi... ahlamak, ade keje plak ni.. ok r chiaw..
nnt-nnt la aku sambung membebel aku ni..

Wsalam. ;P

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
 
design by suckmylolly.com