Tuesday, April 10, 2007

Congrats Kak Farah~!

Hari ahad lepas, bersamaan 8 April 2oo7 Kak Farah dan suaminya telah bersanding di rumah pengantin lelaki di Kg Paya Jaras, Sg Buloh. Semapt pergi sekejap je sbb aku dah ada appointment ngan mak andam untuk belah aku nnt. Dah la tuh hujan pulak dah. Masa aku sampai jek kat situ, ade la dua tiga kerat budak ito ada kat situ, Fuad (adik Kak Far) pon ade.
Dari jauh lagi aku dah dgr bunyi kompang, mase tuh dalam kul 2 lebih, ah nasib baik sempat tgk Kak Far bersanding, mujur lah tadek org berkumpul depan pintu. Ade la snap 2-3 gambar Kak Far n Abg Riz atas persandingan. ( ;p).




Dari jauh Kak Far n Abg Riz tersengih2 jek. Aku pon terintai2 la kot2 boleh nak ambil gambar tapi org tgh nak tepung tawar malas pulak la nak pegi. Disebabkan lapar, kami pegi makan dulu. Lauk boleh tahan la sedapnya.





Aku tak ambil pulak gamabr nasi tuh, ala bukan ade sape nak tgk pon. tapi aku ambil je la gambar telur yg kami dapat. Itu pun kira ok lah kan? Masa aku dah abes makan tu, baru pengantin keluar untuk makan beradap pulak. Aku pon dgn tak malunya pegi ganggu diorg, ingatkan nak curi la udang sekor dua, malangnya aku dah kenyang (mungkin sbb dah lapar sgt pagi tuh, perut dah masuk angin). Sempat jugak la aku bergambar ngan diorang sebelum aku beransur ke destinasi seterusnya.



Kepada Kak Far & Abg Riz : Semoga bahagia ke anak cucu ye. Baby tu biar chomels2 tau -- ;)

2 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

salam mimie,

tak lama lg, ada la pulak gambar kawin awk pulak. hehe

Sarah Mohd Shukor said...

salam, mimie? apa kes ni? contract akan tamat soon? ceritala. anytime, feel free to email me ok.

sarahmohdshukor@gmail.com

im waiting news frm u. take care..

Blog Widget by LinkWithin
 
design by suckmylolly.com