Wednesday, October 10, 2007

Selamat Hari Raya

Sekejap jer dah nak raye kan, mcm tak rasa pun dah hampir sebulan berpuasa. Mcm2 dah berlaku dalam mase sebulan ni.Mcm2 tak berlaku pun ade jugak, bosan boring jer rase. Slalunyer mase puase aku dan mama akan sibuk buat kuih raye, masuk taun ni dah taun ke dua aku tak dpt balik umah tlg mama buat kuih raya. kesian mama buat kuih sorang, ade yg tolong pun beman, tapi abes semua tak menjadi hehehe biase la tangan lelaki mane nak same ngan tanya perempuan kan? Papa kate anta semua kuih balik umah tok, supaya cepat habis. Tak mau dia bg kuih2 tuh pada kengkawan dia ..hehehe chief dah bg arahan muktamad tuh.. hehehe papa, papa...

korang dah bli baju raye ker? taun ni baju aku kaler ijau.. hehehe aku suka sgt bj tuh, husband aku yg tolong pilihkan. bile dah test, fulamak ngancam la aku raye ni, sure adik aku pun jeles.. sori la adik, klu bj akak ni terglamer sket dari bj awk. harga lebih kurang same je...

taun ni rayer pertama sebagai isteri org, tp yg bestnyer dapat balik kampung aku dulu taun heheheh ...best best..tak sabar nak makan nasi impit ngan kuah kacang.. aku dah mengidam dari sebelum raya lagi dah... tiap2 taun pasti ada nasi impit kuah kacang (favorite aku) rendang ayam & daging, ketupat pulut, mmm mcm2 lagi lah...bestnyer... mesti riuh rendah lagi umah tok taun ni...

duit raye taun ni kurang sket kot sbb aku pun dah lari budget gara2 tak sempat tempah baju, tp kena g bli yg dah siap. huhuh.. sori lah sepupu2 ku...kurang singgit yerk taun ni. tak sabar nyer nak balik kampung ni. aku jumaat baru dapat cuti sampai kamis dah masuk kerja. Azrin best la esok dah cuti sampai la 24hb -- huhu lama tuh..

ok la, sebelum tu aku nak minta maaf kepada pembaca2 & rakan2 sekalian, sempena bulan ygmulia ni andai kata ade aku tersalah kata, terkasar gurauannya, or sebarang salah silap yg aku sedar or tak sedar , maafkanlah aku dari ujung rambut sampai ujung kaki yer... kadnag2 tu kite ni alpa sgt sampai tk sedar ape yg kite cakapkan mase bulan puase ni ek.. lapar punyer pasal kot ...maaf ye..


lastly, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua
semoga raya ni tadek sebarang yg tak diingini berlaku, drive elok2 , ati2 di jalan raye, kan aku dah kate pakai tali pinggang di belakang :) [ enjoy pesanan video di bwh :D]






1 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

Mimie, sy pun pakai hijau jgk :) weehee.. sama la kita ye. selamat hari raya utk mimie n azrin d msia :)

Blog Widget by LinkWithin
 
design by suckmylolly.com